Psychologia reklamy

PSYCHOLOGIA REKLAMY

Studia przeznaczone są dla: osób zainteresowanych pracą w branży reklamowej, osób pracujących w reklamie i chcących dosko­nalić swoje umiejętności, pracowników działów marketingu małych firm i dużych korporacji, osób prowadzących własną działal­ność gospodarczą, pracowników agencji badawczych, domów mediowych, agencji public relation itp. Słuchacze nabywają praktycznych umiejętności dokonywania krytycznej analizy zachowań ekonomicznych, opisywania proce­sów podejmowania decyzji ekonomicznych wraz z oceną poziomu ryzyka potencjalnie niebezpiecznych inwestycji, analizowania psychologicznych mechanizmów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa oraz interpretowania zachowań odbiorców działań marketingowych.

W programie studiów m.in.: zachowania organizacyjne, strategie zarządzania marketingowego, koncepcje psychologiczne człowieka, psychologia komunikacji rynkowej, psychospołeczne wywieranie wpływu, emocje i motywacje, procesy poznawcze w podejmowaniu decyzji, ekonomia behawioralna.

 

 

Czas trwania studiów: 2 semestry

Liczba godzin: 180

Informacje do pobrania:

Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki.
OK
x